30.09.2014 tarihine kadar Anonim ve Limited şirketlere Kayıtlı Elektronik Posta “KEP” alma Zorunluluğu getirilmiştir.

30.09.2014 tarihine kadar Anonim ve Limited şirketlere Kayıtlı Elektronik Posta “KEP” alma Zorunluluğu getirilmiştir.

19.01.2013 Tarihli ve 28533 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak  yürürlüğe giren Elektronik Tebligat Yönetmeliği ile Anonim, Limited ve Komandit şirketlerin e-Tebligat’ a elverişli KEP adresi edinmeleri zorunlu kılınmıştır. 

İstanbul Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü tarafından 24.07.2014 tarihinde yayımlanan “25414007/804.01″ numaralı “Kayıtlı Elektronik Posta” konulu duyuruda; İstanbul Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü’nden ilgili firma ve müşavirliklere gönderilecek tebligatların, Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) sistemi ile gönderileceği bildirilmiştir.

Firma ve müşavirliklerin, KEP adreslerini (KEP adresleri henüz alınmamış ise en kısa sürede temin ederek) İstanbul Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Evrak Kayıt Servisine’ yazılı bir dilekçe ile 30 EYLÜL 2014 tarihine kadar bildirmeleri gerekmektedir.

Konu ile alakalı duyuru için;

 

Bu kapsamda elektronik tebligat adresi olarak kullanacağınız Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresinizi ve E-İmzanızı ”Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu” tarafından yetkilendirilmiş olan”Turkkep” güvencesi ile almak için info@kurumsalkep.com adresine Adınız, Soyadınız, Firma Ünvanınız ve İrtibat numaranızı yazıp göndererek size ulaşmamızı isteyebilirsiniz.

TÜRKKEP Kayıtlı Elektronik Posta Hizmetleri A.Ş olarak, KEP, E-Fatura, E-Defter, E-Mutabakat gibi e-dönüşüm projelerinde hizmetler sunmaktayız. Aşağıdaki linklere tıklayarak firmamızı ve hizmetlerimizi tanıtan bilgilendirmeleri görünütüleyebilirsiniz.

19 01 2013 elektronİk teblİgat yÖnetmelİĞİ

tebligat yapacak kurum listesi1

turkkep-kep-hizmetleri-sunumu

tÜrkkep e-fatura sunumu

tÜrkkep e-defter_2014haziran_p